[Tallinn-pm] katkestan vaikuse

WK wanradt at gmail.com
Sat Sep 1 11:40:10 PDT 2012

Kuupäeval 1. september 2012 20:22 kirjutas Andri Möll <andri atdot.ee>:

> Võin sulle päris täpselt öelda, et meid on siin listis täna 4 tükki — sina, Viktor, keegi kolmas ja mina. :)

Midagi sellist ma kartsingi.

> Kas kasutad tänaseni Perli igapäevaselt?

Oo jaa, see on mu ainus toimiv relv.

> Perl 6-s kõlavad huvitavad mõtteid — neist võiks kindlasti rääkida, kuid Perl5 mu silmis just kuigi elegantne enam pole. :)

Mulle tundub, et inimesed meil siin (Eestis) on Perlist väga kaugele
jäänud ja pole eriti kursis ka Perl 5 arengutega. Ja mul on sellest
mitmes plaanis kahju. Perl 6 on kahtlemata äge, aga pole veel (ja
kahjuks ka mitte lähiajal) produktsiooniküps. Samas, Perl 5 on viimase
5 aastaga teinud läbi väga tugevaid muutusi ja keele enda arendus
toimub intensiivselt.

Sellest hoolimata (või seda enam) oleks mul huvi Perli-huvi turgutada.
Kui midagi sünnib, annan ka siin listis märku.

--
Kõike hääd,

Gunnar