[Tallinn-pm] katkestan vaikuse

WK wanradt at gmail.com
Sat Sep 1 09:16:51 PDT 2012

Tere!

Siin listis on valitsenud vaikus liiga kaua. Aeg on seda häirida.

Mul pole aimugi, palju meid siin listis on, aga proovime välja selgitada.

Käe tõstmisest ei piisa, kirjuta listi ja anna teada ka seda, kas
oleksid huvitatud Perliga seotud ettevõtmistest? Võimalik oleks ehk
koostööd teha muude seltskondadega (Ruby, Vaba tarkvara klubi,
Devclub, võib-olla veel midagi).

Perlist on Eesti viimastel aastatel vähe juttu olnud. Minu arvates
tasuks Perli viimase aja arenguid laiemalt tutvustada. Võib-olla on
kellelgi mingi teema tagataskus, millest oleks ammu tahtnud teistele
rääkida?

Igatahes, avalda arvamust ja näita end!

--
Kõike hääd,