[Sofia-pm] Fwd: Perl Executing Browser

Dimitar Mitov ddmitov at yahoo.com
Sun Jan 26 13:55:47 PST 2014

Привет,

Не виждам пречка браузърчето да не може да се ползва за визуален дебъгер за Perl. Идеята ми се струва много интересна! Досега не бях обмислял подобна роля на програмата.

В сегашния код вече има слот за четене на STDERR от продължително протичащите скриптове (резултатът излиза с qDebug в конзолата) и не е проблем всичко, което излиза на STDERR да се подава на скрипт, който ще изпълнява ролята на визуален дебъгер и ще връща на браузъра човекочетими съобщения в HTML. Не е проблем да се направи четене на STDERR за всички скриптове, не само за продължително протичащите, дори съм включил тази функционалност в TODO файла, който още не съм качил в Github. Ще подам сигнал веднага щом направя четене на STDERR за всички
 скриптове. Ще се радвам и на примери за дебъгер скриптове за Perl.

С най-добри пожелания,
Митко