[Sofia-pm] Socket daemon

Luben Karavelov karavelov at spnet.net
Fri Jul 22 11:44:50 PDT 2011

 On Wed, 20 Jul 2011 21:42:58 +0300, Marian Marinov <mm at yuhu.biz> wrote:
> Здравейте,
>
> пиша си едни демончета :) и докато си играех възникна интересн
> въпрос.
>
> Кое ще бъде по-бързо/по-ефективно IO::Select или AnyEvent ?
>
> Демончето с което си играя в момента приема многобройни връзки на
> Unix Domain
> Socket. Тъй като мястото където се използва няма много ресурси, търся
> оптималният вариянт от гледна точка на performance/resources.
> Демончето неможе
> да fork-ва per connection заради проблема с ресурсите.

> [...]

 Зависи колко конекции трябва да държиш отворени. Колкото са повече,
 толкова по-ефективен ще е AnyEvent (ако разбира се ползва някой от
 оптимизираните event loop-ове като epoll под линукс или kqueue под
 freebsd).

 Като стана въпрос за това, аз напоследък за такива работи си ползвам
 направо EV - поддържа най-важните event loop-ове, лесно се пише за
 него,
 ако имаш опит с AE, много бързо ще се почувстваш в свои води, пък и има
 допълнителни екстри спрямо AnyEvent.

--
 Luben Karavelov