[Sofia-pm] IDE

Peter Pentchev roam at ringlet.net
Tue Jan 18 01:34:03 PST 2011

On Tue, Jan 18, 2011 at 10:41:58AM +0200, Valentin Slavov wrote:

> Vim със exuberant-ctags и още плъгини и настройки, които не са пряко
> свързани с Perl. По-интересните плъгини са fuzzysearch, bufexplorer,
> taglist и nerdtree. Те са доста известни за хората, които работят на
> Vim, но все пак да споделя ;)

Уф, да, разбира се, че заедно с Exuberant Ctags :)  А, виж, истински
плъгини на Vim, честно казано, още не съм използвал, ама аз си обичам
да си правя много неща "на ръка", макар това понякога да ми отнема
малко повече време.

Поздрави,
Петър

Peter Pentchev	roam at ringlet.net roam at FreeBSD.org peter at packetscale.com
PGP key:	http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc
Key fingerprint	FDBA FD79 C26F 3C51 C95E  DF9E ED18 B68D 1619 4553
I am jealous of the first word in this sentence.