[Sofia-pm] IDE

Peter Pentchev roam at ringlet.net
Tue Jan 18 00:05:11 PST 2011

On Tue, Jan 18, 2011 at 05:15:48AM +0200, Marian Marinov wrote:
> Здравейте,
> Имам интересен въпрос към всички в листата:
> Кой какво IDE използва за писане на Perl?
>
> В допълнение, какви plugins имате инсталирани към вашия едитор за да ви е по-
> удобно да пишете Perl.
>
> Аз до скоро използвах KDevelop, но за съжаление след злощастен upgrade вече
> немога да го използвам и съм останал само със VI :)

ViM - нищо друго не ми е *трябвало* досега, макар че понякога, когато
искам да се поглезя, си пускам Padre.

Поздрави,
Петър

Peter Pentchev	roam at ringlet.net roam at FreeBSD.org peter at packetscale.com
PGP key:	http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc
Key fingerprint	FDBA FD79 C26F 3C51 C95E  DF9E ED18 B68D 1619 4553
No language can express every thought unambiguously, least of all this one.