[Sofia-pm] Sofia.pm meeting

Peter Shangov pshangov at yahoo.com
Wed Sep 29 02:17:38 PDT 2010

Здравейте,

Нещо не съм си настроил спам филтрите и yahoo-то ми е вкарало всички мейли в
спама, та чак сега се усетих че се е случвала кореспонденция... Тъй като вече е
почти четвъртък, а нищо конкретно не сме се разбрали, какво ще кажете да мръднем
срещата например за събота пак в 8 часа. Аз мисля че ще мога да взема още двама
човека със себе си.

Поздрави,

П.