Da zemem da se prebroim :)

Alexander Jeliazkov sas at bitex.com
Tue Mar 16 11:09:21 CST 2004

sofia-pm-list - An official of Sofia's Perl hackers
Alexander Jeliazkov <sas at bitex.com>
Mislq che grupata e v status v kotio tozi koito q e napravil
trqbva da prati email v nai - skoro vreme na choveka koito e responsible
za vsichki perl monger grupi za da moje toi da q dobavi na site-a i da
go zaishe
za mailinglistata v koqto chlenuvat perl monger maintainerite.
V drug sluchai Sofia.pm e svobodna za registracia predpolagam.