[Sofia-pm] проблем

Dimiter Stoyanov mitaka at tkzs.org
Wed Jun 2 03:18:49 CDT 2004

ами да същия е юзъра тъй като всяко приложение (скрипт) наследява правата на
този които го е пуснал .. в случая Apache.

пробвай със sudo
man sudo

за да можеш да изпълниш скрипта
1. направи скрипта собственост на vpopmail
2. редактираш sudo config файл-а
	visudo
3. добавяш в този файл следния ред:
	nobody  ИМЕТО_НА_МАШИНАТА = (vpopmail) NOPASSWD: /пътя_до_скрипта/script.pl
	смени името на мшината и пътя до скрипта с реалните
4. запазваш и излизаш
5. пробвай дали всичко е правилно - трябва да можеш да изпълниш скрипта така:
	# su nobody
	# sudo -u vpopmail /path_to_script/script.pl

6. Съответно в скрипт-а, който се изпълнява от Apachе го викаш така:
	system("sudo -u vpopmail /path_to_script/script.pl");

мисля че това трябва да ти свърши работа

поздрави
Митака