[Sofia-pm] проблем

Dimiter Stoyanov mitaka at tkzs.org
Tue Jun 1 06:48:56 CDT 2004

ами няма значение че е от групата на vpopmail той се изпълнява от юзър
nobody ... с неговите права ..

има начини да направиш така че юзър nobody да може да чете там но според мен
не е добро решение, тъй като води до евентуални security проблеми. Дори мисля
че vpopmail-a отказваше да работи ако му се променят правата на
директориите ...

не може ли този скрипт да се изпълнява по друг начин а не през web