[Sofia-pm] проблем

Mr. Bogomil Shopov editor at spisanie.com
Tue Jun 1 06:45:19 CDT 2004

Здравей
но скрипта, който изпълнявам е от групата на vpopmail?
решение някакво?

Мерси

Богомил Шопов

Списание точка ком
http://www.spisanie.com
editor at spisanie.com
+359 898 505914

Информация

-------
Цялото съобщение е собственност на автора и не може да бъде цитирано без изричното му писменно разрешение.
Ако това писмо не е за Вас, моля пишете на този адрес и споменете това: privacy at spisanie.com

-------
Ако не отговарям на писмата Ви - погледнете тук: http://6lyokavitza.org/mail