HTTP header v CGI sreda ?!

Peter Pentchev roam at ringlet.net
Tue Apr 6 07:39:33 CDT 2004

On Tue, Apr 06, 2004 at 03:14:02PM +0000, Martin Grigorov wrote:
> sofia-pm-list - An official of Sofia's Perl hackers
> Martin Grigorov <m.grigorov at abacustrade.com>
> Zdraveite
>
> Nqkoi znae li nqkakyv na4in kak moga da si hvana custom header-i v CGI sreda ?
> T.e. iskam neshto podobno na $r->headers_in() v mod_perl sreda.
>
> Znam 4e parse-vaneto na header-ite se poema ot httpd, sled koeto toi poema
> otgovornostta da populate-ne HTTP_XXXXX header-ite, no dotam, a az iskam da
> hvana i malko moi header-i ( takiva koito ne sa po nikakvi specifikacii ).
> Seshtam se 4e biah 4el nqkyde, 4e se polzva NPH (non-parsed headers) za tezi
> [...]

Ne, nikakvi trikove njama da ti pomognat - web serveryt prosto ne ti
podava tazi informacija.  Edin ot nachinite da se ubedish v tova e edin
poglednesh source na PHP, chastta, kojato obrabotva funkcijata phpinfo() -
tam sekcijata "HTTP Headers Information" e postavena v #ifdef APACHE, t.e.
tazi informacija e available samo i edinstveno kogato PHP e compilirano
kato Apache module, standalone CGI ne mozhe da ja poluchi izobshto :(

G'luck,
Peter

--
Peter Pentchev	roam at ringlet.net    roam at sbnd.net    roam at FreeBSD.org