Win <-> Lin

Martin Grigorov m.grigorov at abacustrade.com
Thu Apr 1 07:44:48 CST 2004

sofia-pm-list - An official of Sofia's Perl hackers
Martin Grigorov <m.grigorov at abacustrade.com>
> [snip]

> Hmm.. ne znam dali shte pomogne, no pyrvo opitaj da izpolzvash 'recsep',
> kakto e opisano v dokimentacijata na Tie::File.
>
> Syvsem otdelno ot tova, az v edin moment pochti se otkazah ot
> izpolzvaneto na 'chomp', kogato mozhe da mi byde podaden Windowski file;
> vmesto tova na njakoi mesta pravja s/[\r\n]*$//, koeto kazhi-rechi
> sigurno raboti :)
>
> G'luck,
> Peter

Mda, spored perldoc -f chomp, chomp shte izreje $/.
Tyi 4e mojesh da si napravish i neshto podobno :

BEGIN {
	$/ = "\r\n" if ( $^O =~ m/win/i );
}

i da si shtrakash s prysti :)
Neshto podobno mai trqbva samia Perl da si pravi vytreshno, no iavno ne go
pravi. ( test-nah go s Perl 5.8.0 )

Marto