Win <-> Lin

Peter Pentchev roam at ringlet.net
Thu Apr 1 03:48:49 CST 2004

On Thu, Apr 01, 2004 at 12:30:56PM +0300, anio at webgroup-bg.com wrote:
> sofia-pm-list - An official of Sofia's Perl hackers
> anio at webgroup-bg.com
> Zdraveite.Imam problem s parsvaneto na edin konfig.Izpolzvama modula
> Tie::File zashtoto s nego mi e po-lesno.Konfiga e sas sledniq format:
> [...]
[snip]
> Vsi4ko raboti i pod Windows i pod Linux, no kogato smenq Config fila ot
> Win format na Linux ("\r\n" -> "\n") i vsi4ko se obyrkva.Ne moje da vzeme
> nito edna ot nastroikite.Molq pomognete.Kajete kak da go napravq
> universalno i formata na SMTP_config na nqma zna4enie za parsera.
> Blagodarq vi.

Hmm.. ne znam dali shte pomogne, no pyrvo opitaj da izpolzvash 'recsep',
kakto e opisano v dokimentacijata na Tie::File.

Syvsem otdelno ot tova, az v edin moment pochti se otkazah ot
izpolzvaneto na 'chomp', kogato mozhe da mi byde podaden Windowski file;
vmesto tova na njakoi mesta pravja s/[\r\n]*$//, koeto kazhi-rechi
sigurno raboti :)

G'luck,
Peter

--