[SP-pm] Apache Lucy

Daniel Vinciguerra dan.vinciguerra at gmail.com
Thu Jul 19 05:19:22 PDT 2012

russoz++

Estive estudando e pesquisando sobre a viabilidade de uma implementação
desse tipo e em uma de minhas pesquisas eu acabei esbarrando em uma
implementação no minimo interessante.

""""
Sleep - Duct Tape for the Java platform

is a multi-paradigm scripting language for the Java Platform
easy to learn with Perl and Objective-C inspired syntax
executes scripts fast with a small package size (~250KB)
excels at data manipulation, component integration, and distributed
communication
seamlessly uses Java objects and 3rd party libraries
http://sleep.dashnine.org/
""""
[]'s
*
Daniel Vinciguerra*
Web Solutions Architect and Co-Owner at Bivee
http://github.com/dvinciguerra <http://github.com/dvinciguerra>