[SP-pm] DIE - Módulo Autoritários

Wendel Scardua wendelscardua at gmail.com
Tue Aug 26 08:55:56 PDT 2008

Se o módulo documenta então não é bug, é feature :-p

       If a system error prevents a directory from being created, then the
       "mkpath" function throws a fatal error with "Carp::croak". This error
       can be trapped with an "eval" block:

         eval { mkpath($dir) };
         if ($@) {
           print "Couldn't create $dir: $@";
         }

(agora se a feature é boa ou ruim, são outros 512 ...)

[]s
Wendel