[SP-pm] Aviso de Moderação [Was: andretoledo wants to keep up with you on Twitter]

Sexta Abril 25 06:01:15 PDT 2008

andretoledo wrote:
> To find out more about Twitter, visit the link below:
[snip]
> Thanks, -The Twitter Team
> About Twitter
> Twitter is a unique approach to communication and networking based on
> the simple concept of[snip]

Meus parabéns, André. Você acabou de setar o teu bit de moderação no
website. ;)

Mais cuidado da próxima vez que você postar spam para a lista, eu vou te
desinscrever sem aviso prévio.

Putamplexos!