APM: Re: Fw: generovani a parsovani XML

Roman Vasicek rv at petamem.com
Tue Oct 21 03:05:30 CDT 2003

On Mon, 20 Oct 2003, M. Remis wrote:

> ... zdravím vespolek
[...]
> co se týká XML::Simple, tak si dovoluji poukázat ne několik menších úskalí:
>
> a) implicitně se zakódovává &<>", což ale nestačí (viz znaky s kódem
> <32); metodu ESCAPE_VALUE je možné sice 'přetížit' (ev. nastavit
> NOESCAPE), ale co potom při dekódování ?!?
> b) znaky z horní poloviny tabulky se sice do výstupu uloží, ale při
> zpětném čtení XMLin spolehlivě !zhavaruje!; tudíž je potřeba se
> kompletně postarat o kódování/dekódování, čímž se elegance/snadnost
> použití XML::Simple poněkud vytrácí ...

 Zda se, ze XML::Simple je pro me potreby postacujici. Jelikoz se jedna o
data v utf8, tak nepotrebuji zadne prekodovani.

Pro export dat mam

print XMLout({
	      'type'      => $export_type,
	      'timestamp' => $date_from,
	      'contact'   => \@export_data,
	     },
	     # version 2.02 of XML::Simple needs lowercase keys
	     'noattr'   => 1,
	     'rootname' => 'export');

a pro import jsem pouzil

$data_ref = XMLin($import_data, 'forcearray' => 1);

 Diky parametru 'forcearray' dostanu vzdy stejnou strukturu. To bylo prave
to co mi chybelo ke spokojenosti. Nejak jsem jej puvodne prehledl... :(

> 2) stran nějakého setkání - jsem jednoznačně pro (dovoluji si přispět
> svým tipem na místo, neboť vím, že tam !nepřekonatelně! vaří: U Sádlů,
> Klimentská ulice, ev. i Vinohradská/Balbínova); zatím vím, že se mi
> nehodí datumy 22/29/30/31.10 a 1.11.; jen mě poněkud děsí (vzhledem k
> mým nevalným znalostem), že by 'hlavním jazykem' měla být angličtina

 Jsem pro standardni datum (prvni pracovni pondeli v mesici) jenz
tentokrat vychazi na 3. 11.

  Roman Vasicek