APM: Re: Fw: generovani a parsovani XML

Richard Jelinek rj at petamem.com
Tue Oct 21 02:17:51 CDT 2003

On Mon, Oct 20, 2003 at 06:54:27PM +0200, M. Remis wrote:
> ... zdravím vespolek
>
> 1) a osm?luji se tímto drze se vet?ít do Va?í diskuze a p?isp?t se 'svou tro?kou do mlýna':
>

> p?ed ?asem jsem ?e?il obdobný problém, který spo?íval v tom, ?e bylo
  pot?eba 'odkládat' datové struktury na disk pro ev. pozd?j?í
  zpracování; pou?il jsem na to pom?rn? nezáludnou funkci - viz
  p?íloha; je to v podstat? asi toté?, co d?lá Data::Dumper, ale
  základ celé v?ci pochází z doby, kdy jsem o vymo?enostech jako je
  CPAN nem?l ani pon?tí, a m?l jsem pocit, ?e si v Perl-u v?echno
  ?lov?k musí ud?lat sám ...

Domnivam se, ze takove reseni nepripada k uvaze. Dale tusim ze data o
ktere se jedna jsou v UTF-8.

--
best regards,

     Dipl.-Inf. Richard Jelinek