APM: generovani a parsovani XML

Roman Vasicek rv at petamem.com
Fri Oct 17 04:46:48 CDT 2003

Zdravim,

 zabyval se jiz nekdo z Vas hloubeji uvedenym tematem? Potrebuji provest
synchronizaci dat na dvou strojich. Mel jsem predstavu, ze pouziji nejaky
prepis datove struktury do XML. Jako velmi nadejny se jevil modul
XML::Dumper ktery by mel umet prepis datove struktury do XML a zpet. Pri
provedenych testech mi vsak pro vetsi mnozstvi dat a slozitejsi struktury
nevyprodukuje zadny vystup.

 Muzete mi neco doporucit? Struktury obsahuji pouze skalary, hashe a pole.
Existuje neco primo pouzitelneho (vcetne prikladu), nebo si budu muset
vytvorit vlastni DTD a pouzit nejaky obecny parser a generator?

 Predem diky
  Roman

--
 best regards
  Ing. Roman Vasicek

 software developer
 PetaMem s.r.o., Ocelarska 1, 190 00 Praha 9 - Liben, Czech republic
 http://www.petamem.com/