APM: Stav PraguePM

Jan Kratochvil short at ucw.cz
Wed Aug 7 14:53:01 CDT 2002

Hi all,

On Wed, 07 Aug 2002 12:05:53 +0200, Richard Jelinek wrote:

> No - tak s perlem by to snad melo mit *neco* spolecneho.

No ja to psal jen proto, abych ukazal, ze nezavrhuji vsechny dokumentace.

> Ta lokalizace byl spis jen takovy ad hoc navrh.

Jo vlastne jsem to chtel shrnout tak, ze Perl je myslim spise pro pokrocilejsi
programatory (aspon jsem se s timto nazorem jiz setkal), kteri se jimi ale stat
bez anglictiny IMO nemohou - nebo nekdo znate takovy pripad?

> Treba nas napadne nejaky skvely modul, nebo rozsireni stavajiciho. Ale proste
> neco, na co by se pak dal nalepit stitek "Prague PM".

Nepotreboval jste nekdo neco kolem kompatibility s nejakymi RPC/RMI-styl
(Remote Procedure Call/Remote Method Invocation) framework-y? CPAN ma Net::RPI
(Perl-proprietary protocol), SOAP::*, XMLRPC::*, ale nema JMS (Java Messaging
Service), SOAP-over-JMS, EJB-interface (Enterprise Java Beans) apod.
Ale aktualne nic z toho nastesti nepotrebuju (=kdybych potreboval, tak bych
odmitl) a cas to psat stejne nemam, takze tento muj odstavec je tu asi dost
irelevantni.  :-(

							Lace