CPAN charset uber-modul? [WAS: Re: APM: Dnesni sraz?]

Tomas Zeman tom at triky.cz
Tue Aug 6 11:39:31 CDT 2002

ave !

souhlasim s timto emailem a mam par pripominek

1. Me nevadi, ze pouzivame Perl jako "kabat" pro setkani a veceri, aspon si
doma nemusim nic varit :-)

2. Spolene tema pro ryze technickou diskusi nejde mit cely vecer, protoze
kazdy z nas dela neco jineho (jine problemy) - (omlouvam se, ze nebudu psat
jmena, ale na srazu jsem byl pouze 2x (na tom prvnim a tom minulym)a mam v
nich hokej) - jeden s perlem na windozich (Jenda), dalsi s IT sytemem pro
statni organizaci, ja ted resim jakej MVC pouzivat v jave, , Lace zase asi
spise resi problemy v Cecku , atd.
posledni dobou mam take radeji ekonomicke diskuse , nebo o Unixu .
s kamosem chcem zalozit konzultanskou firmu na unix (misto brigady pri
studiu) a delat instalaci/konfiguraci/konzultace/zabezpeceni atd.. To ze s
nama v hospode byl reditel SuSE (Richard) sem se dozvedel az kdyz odesel
:-( stejne tak, ze Lace je Linuxovej guru (to sem se dozvedel pote co odjel
na motorce). Zrovna jijich nazor na ten napad by me zajimal.

3. kolik clenu ma londynska PM?  Pokud oni tvori FAQ, tak to dava smysl,
protoze je v AJ a cist ho muze cely svet, psat nebo lokalizovat navod na
Perl v cestine si precte prilis malo lidi. Je tu nekdo z projektu
perl.cpan.cz ?

4. upgradnout stranky by to chtelo, seznam clenu kazdopadne , mozna i
popisek/zivotopis?
btw.: kolik lidi je prihlasenejch na tomhle listu ?

-- tomas zeman