CPAN charset uber-modul? [WAS: Re: APM: Dnesni sraz?]

Jan Kratochvil short at ucw.cz
Mon Aug 5 11:58:15 CDT 2002

On Mon, 05 Aug 2002 18:44:22 +0200, Jenda Krynicky wrote:
> From: Jan Kratochvil <short at ucw.cz>
> Ja nevim. Me se nejak nikam nechce.

OK, tedy pro dnesek zrusen. A to mel minule takovou ucast.

> A jaky charsety potrebujes? Pokud by stacily ty co se pouzivaj tady
> tak bych navrhoval Cz::Cstocs. Ovsem s Unicode to samozrejme nema nic
> spolecnyho.

No potrebuju z vicemene libovolnyho (i kdyz dejme tomu CZ) charsetu do utf-8
a do ucs-2 (=utf-16). Coz jsem teda vyresil kombinaci tech
qw(Unicode::Map8 Unicode::String), ale musim tam mit ne-8mi bitovy vstupy
doplacnuty rucne (tj. extra checking a volat pro ne primo Unicode::String).

Proste kod mam, ale na 6 radek, prijde mi, ze na tak zasadni a castou vec jako
handlovani charsetu by snad melo bejt neco lepsiho. Spis, ze me to udivilo,
jestli jsem neprehlid nejakej zasadni CPANovej modul.

						Diky,
							Lace