APM: Ponedelnik ...

Jan Kyncl kyncl at pcv.cz
Mon Jun 3 06:18:19 CDT 2002

Hm, tak to dneska asi nestiham pritelkyne koupila divadlo.

Jinak tady jsou stranky ty hospody:
http://www.sweb.cz/hasib/
Majitel je opravdovej nefalsovanej Afganec.

Jinak nekdy v lete bych rad zorganizoval workshop-konferenci s Embperlem
(autor.Gerald Richter)
takze pokud nekdo budete mit zajem tak mi dejte vedet, workshop bude za
pritomnosti autora G.Richtera.

S pozdravem / best regards

                           Jan Kyncl