APM: Ponedelnik ...

Richard Jelinek rj at petamem.com
Mon Jun 3 04:16:20 CDT 2002

On Sun, Jun 02, 2002 at 11:51:58PM +0200, Jenda Krynicky wrote:
> Omlouvam se ale kleknul mi server a byl jsem parcialne offline.
>
> Je 3.6 (zitra, za deset minut to bude dneska) Prague.pm?
> Kde se sejdeme? Zase tam kdesi v kopcich u Vysocansky? Nebo
> nekde bliz? Co takhle mexicka restaurace Chillis! ve Vladislavsky?
> (100m od Metra Narodni trida o malo dal od Mustku, ovsem blbe se
> tu parkuje ;-)

Jsem rad ochoten obetovat parkovaci moznost ve prospech PraguePM a
prijedu valnou hromadnou dopravou. Ale uprimne receno mexicke jidlo
silne nenavidim. Nelze neco jineho? Treba Afganske nebo tak.

Mohli by sme take do "Pravdy" v Parizske ul. ;-)

--
best regards,

     Dipl.-Inf. Richard Jelinek

  - PetaMem s.r.o. - Drahobejlova 1019 - Prague - www.petamem.com -