[Poznan-pm] Is anybody out there??

Przemyslaw Wesolek przemyslaw.wesolek at go.art.pl
Sun Dec 1 14:45:56 PST 2013

On 01.12.2013 21:52, Krzysztof Krzyżaniak wrote:

> Nic. :)

No ja przepraszam bardzo, że kolega nie na czasie... ;)

Z Filipem Sergotem przejęliśmy pałeczkę od starszych (stażem) kolegów i
próbujemy coś popchnąć do przodu.

Na pewno w maju (16?) będzie warsztat perlowy w Poznaniu, na wzór
tegorocznego w Warszawie (http://act.yapc.eu/plpw2013/). Zapraszamy do
udziału, a najlepiej do organizacji!

Aktualne życie skupia się w okolicach Polibudy, więc pewnie tam
najłatwiej byłoby się spotkać.

Pozdrawiam,
Przemek