[Oslo.pm] Innkalling til ekstraordinært årsmøte

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tir 4. Mar 2014 02:53:58 PST

Minner om ekstraordinært årsmøte på Teknologihuset i morgen!

Møt opp, og om du ønsker å bidra til dugnadsarbeidet for et fagmiljø for
Perl-folk så setter vi pris på at du også melder din interesse for styret! :)

mvh,

- Salve J. Nilsen

--
#!/usr/bin/env perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print# Salve Joshua Nilsen