[Oslo.pm] Godt nyttår!

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Tir 31. Des 2013 03:53:26 PST

Hei!

Takk for 2013! Tida flyr, og i morgen er det allerede første onsdag i januar.

Meeeen, vi begynner jo å bli gamle, så jeg foreslår at vi heller treffes
Onsdag *neste* uke. Om noen likevel vil ha trivelig nerdeprat på nyttårsdagen
så er det bare å sende en invitt-mail. :)

    Tid:   Onsdag 8. Januar, 18:30
    Sted:  Crowbar, Torggata 32
    Tema:  Mojolicious-konferanse i Oslo? Perl6-dag? Oslo Perl Workshop?

Vi luftet et par idéer før jul, og et fåtall frivillige meldte seg, men her er
det mere rom for folk som vil bidra!

Rykter sier også at Damian Conway, Sawyer X og brian d foy kommer innom
Tigerstaden i løpet av året. Kanskje verdt å organisere noe ekstra når vi får
besøk?

Og til slutt oppfordrer jeg alle som finner overskudd i 2014 til å velge et
fagmiljø for å gjøre noe for at dette blir bedre. Vi har et fantastisk miljø i
byen, men siden det er dugnadsbasert så er det også rett at vi alle hjelper
med å dra lasset.

Godt nytt år! :)

mvh,

- Salve J. Nilsen (som håper å invitere til årsmøte snart)

--
#!/usr/bin/env perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print# Salve Joshua Nilsen