[Oslo.pm] Bare 4+4 plasser igjen på Damian Conway-kursene

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Tor 30. Jun 2011 07:40:02 PDT

Hei!

Det ser ut til at kursplassene forsvinner ganske fort! Det er nå bare
4 plasser igjen på hver av kursene.

Vi skal undersøke muligheten til å få utvidet plassen så vi har rom
for mer enn 12 personer (dette er avhengig av Damien Conway sitt
opplegg, og om andre kurs på RL kan flyttes).

Imens oppfordrer jeg dere som vurderer å være med om å skynde dere med
avgjørelsen. Meld dere på selv om det ser fullt ut, så vet vi om det
er interesse for det! :)

Om du vil melde på en gruppe deltagere, ta kontakt med meg direkte så
kan vi ordne noe (RL sitt nettsted er litt slitsomt for store
påmeldinger.)

Mere info kommer etterhvert.

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen