[Oslo.pm] Til NPW-sponsorer: Takk! Her får dere noe tilbake!

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Ons 18. Mar 2009 10:06:37 PDT

Hei!

På vegne av Oslo.pm og NPW-organisatørene vil jeg si TUSEN TAKK for
hjelpen vi har fått fra dere. Sponsingen hjelper å forbedre det faglige
nivået på Perl-folk i Norge, og det er svært mange der ute some setter
pris på hjelpen dere har gitt.

Som takk så organiserer Oslo.pm sammen med Gabor Szabo (Israel.pm) et
spesial-kurs for sponsorer og aktive deltagere i Perl-miljøet i Norge.

    http://szabgab.com/blog/2009/03/1235863222.html

Kurset er en hands-on intro i Perl 6, med sterk fokus på praktisk bruk
og å lære å lage enkle applikasjoner i Perl 6.

Det er 12 (tolv) ledige plasser til kurset, og tilbys først til ansatte i
de firmaene som har hjulpet på noe vis til å gjøre NPW og Perl6/EPO
hackathon'en mulig, deretter andre aktive bidragsytere.

Kurset vi foregå i løpet av Perl6-hackathon'en sin første dag (lørdag 18.
april 2009), det varer i 8 timer, og er gratis for deltagerne.

På grunn av begrenset plass ber jeg om at alle som ønsker å delta
personlig sender meg og Gabor en epost (på engelsk). Vi deler ut
plasser etter "førstemann til mølla"-prinsippet. Vi kan desverre ikke
godta påmeldinger på vegne av andre. Til å begynne med garanterer vi 1
(en) plass til hvert firma.

I tillegg så har Gabor fortalt oss at sponsorer av NPW/Hackaton som ønsker
å sende folk til hans 4-dagers kurs i test-automatisering [1] kan få
rabatt på kurset. Kontakt Gabor for detaljer.

    http://oslo.pm.org/kurs.shtml

Sponsorne til NPW'09 og Hackathon'en er:

  friprog.no
  Redpill-Linpro AS
  Meteorologisk Institutt
  ABC Startsiden AS
  Opera Software ASA
  Onsite AS
  Faggruppen for Perl i Redpill-Linpro AS

Takk! :)

mvh,

- Salve J. Nilsen (Leder, Oslo.pm)

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen