[Oslo.pm] Perl-pils idag!

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Ons 2. Aug 2006 03:49:49 PDT

Hepp!

Det er første onsdag i måneden igjen, og det betyr at alle som
programmerer Perl blir innvilget sin månedlige dose med leskende drikke
(etter eget valg, jeg vil ha en pils!)

Siden været er litt usikkert idag foreslår jeg vi møtes på Café
Amsterdam, Kristian Augusts gate 15, i seks-tiden.

Og som vanlig så oppfordrer jeg alle å komme, selv om det er sommer! :)

Neste måned skal vi forresten ha faglig tema - hvis du vet om et egnet
sted (helst med prosjektor og trådløst nett) så gi beskjed på
aktive-lista. (steder hvor vi ikke har hatt fagmøte før vil bli
prioritert. :)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen