[Oslo.pm] Catalyst tutorial.

Marcus Ramberg marcus at mediaflex.no
Tir 5. Apr 2005 08:01:37 PDT

Hei.

Jeg skal ha en gjennomgang av Catalyst rammeverket
(http://search.cpan.org/dist/Catalyst/) oppe hos LinPro klokken 18:00 i
morgen Onsdag 6 April. Jeg vet jeg sa Maypole var det beste siden ristet
brød i desember, men jeg har skiftet oppfatning siden den gang. (Jeg er
nå co-maintainer for Catalyst prosjektet.) Catalyst henter forøvrig mye
inspirasjon fra Maypole, samt Ruby on Rails og andre neste-generasjons
web-rammeverk.

Som alle Oslo.pm arrangementer er foredraget åpent for alle
interesserte. Ta gjerne med en PHP-programmerer, så de får se hva de går
glipp av :-) For mer informasjon, sjekk ut http://oslo.pm.org/, hvis det
er noen spørsmål kan de gjerne stilles til denne listen, som ikke
akkurat lider av overbelastning. :-)

Marcus Ramberg
IT-Leder
Mediaflex AS