[Oslo.pm] Februarmøtet?

Marcus Ramberg marcus at thefeed.no
Man 17. Jan 2005 12:31:43 PST

Februar nærmer seg med stormskritt, og likeså neste møte i Oslo.pm . Ut
ifra mine beregninger er dette 2. Februar, første Onsdag i måneden.

Med mindre noen andre har funnet noe spennende å snakke om (intet ville
glede meg mer), har jeg meldt meg frivillig til å snakke om Perl
Archive Toolkit (PAR), siden jeg i utgangspunktet lovet Salve å snakke
om det for ca. et år siden. Jeg er klar for å gjøre dette, men
spørsmålet er hvor. Er det noen som har egnede lokaler for en slik
samling? (har hørt at Linpro har steppet inn her tidligere).

Forøvrig håper jeg at noen andre kan tenke seg å ta en slik prat med
det første. Hadde vært morro for meg også å få høre om noe nytt. =)
Perl nerder er forøvrig et svært ufarlig og vennlig publikum. Husk,
hvis du bestemmer deg nå har du mer enn 1 måned å utsette det på!

Marcus