[Oslo-aktive] Mulig 50% jobb som Perl-programmerer i Oslo, snarlig!

Kåre Olai Lindbach kaareolai at gmail.com
Søn 21. Apr 2013 14:53:33 PDT

Hei!

Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg følger da med! ;-)

Jeg har blitt forespurt om å stille snarlig til jobbintervju på en 50%
stilling via Glasspaper som dataprogrammerer/forvalter av en
forretningskristisk støttesystem for en sentral skole i Oslo sentrum. Kan
nevne navn på skolen dersom direkte forespørsel, men vil ikke tråkke i noe
bed med slike opplysninger her akkurat nå.

Det dreier seg om primært Perl og postgreSQL, men generelt også mye som har
med opensource å gjøre, slik som Linux servere/OS, Apache, HTML/CSS osv
osv. Systemet kontrollerer timeplaner og romdisponeringer etter det jeg har
skjønt, og er svært viktig i dagens løsning på denne skolen. Det er altså
en 50% stilling utleid fra Glasspaper første 6 måneder, med mulighet for
fast. Men man må ha tid _nå_ helst i mai, senest i juni, og utover, grunnet
at nåværende programmerer slutter snart! (1 juli)

Jeg har vanskelig med å finne tid nå i mai og juni, og jeg bor langt unna
Oslo, så det kan være sannsynlig at det ikke blir meg... Dersom interesse,
ta kontakt med meg _snarest_: kaareolai at gmail dot com. Så uansett blir
det kanskje en fra Oslo.pm! :-)

Mvh Kåre Olai Lindbach.

Jaja, 10-11 år er da ikke lenge siden... ;-) Dere har vært flinke med å
holde Oslo.pm igang! :-)
Et HTML-vedlegg ble skilt ut...