[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Hva mener du om "Stiftelsen for Fremme av Programvareuvikling i Norge"?

Marcus Ramberg marcus.ramberg at gmail.com
Fre 24. Sep 2010 00:30:39 PDT

Jeg er veldig for at vi gjør dette. Spørsmålet er hvordan vi finansierer det.  Vi har fortsatt noe midler på vår konto, men tror disse har blitt budsjettert til andre formål. Skal vi omdisponere disse, eller er det kanskje noen bedriftsmedlemmer som kan tenke seg å bidra?

Det ville være positivt for perl-fagmiljøet i Oslo å delta på prosjektet.

This message was typed with ten thumbs.