[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Member meetup 5. october 2010 - Mojo as a client

Geir Aalberg geir at fandom.no
Tir 5. Okt 2010 09:45:39 PDT

Er det ikke mulig å få disse innkallelsene i et noe mindre antikvarisk
format enn en mailingliste? Det sendes jo riktignok ut en iCalender-
feed, men den inneholder aldri info om sted eller tema og ser ut til å
angi første tirsdag i måneden uansett om det er korrekt eller ei. I
tillegg oppmaner den "for flere detaljer om møtested og dagens tema,
se våre websider", men linken fungerer ikke og informasjonen ligger
uansett ikke der men på wikien.

Personlig får jeg fryktelig mye communityrelatert mail og gidder
sjelden å lese slikt mer enn én gang i måneden, if ever. iCalender-
feed dukker imidlertid rett opp i kalenderen sammen med andre
foreningers feed og møter på jobben, så der ser jeg hver dag om det er
noe som er verdt å følge med på. I tillegg aggregeres også dataene inn
til andre foreningers kalendre, bl.a. Cantara som det jo var mye snakk
om i forrige tråd. Synes derfor det virker litt flaut når Oslo.pm
fremstår som en zombie-forening sammenliknet med de andre faggruppene,
noe som vel neppe virker positivt inn på rekrutteringen:

http://wiki.cantara.no/display/PE/Community+Calendar+-+Oslo#

-geir