[Oslo-aktive] Videoer fra Nordic Perl Workshop 2006

Marcus Ramberg marcus at nordaaker.com
Søn 11. Jan 2009 15:45:32 PST

Som en test har jeg nå lastet opp den første av videoene fra Nordic Perl
Workshop her:

http://oslopm.blip.tv/

Jeg liker hvordan det funker, og jeg liker at vi kan merke ting som creative
commons lisensiert. blip tv har også et veldig greit url/embed schema, og
playeren deres funker etter min mening forholdsvis bra. (Jeg har hatt
erfaring med ganske mange forskjellige flash playere gjennom utviklingen av
vår web applikasjon iwatchthis.com). Hvis ingen har noen innsigelser kommer
jeg til å fortsette å laste opp resten av foredragene fra konferansen så
fort salve har gitt meg resten av kilde-filene.

With regards
Marcus Ramberg
Et HTML-vedlegg ble skilt ut...