[Oslo-aktive] The Perl Review - papirutgaven billig

Kai Andresen kai.andresen at gmail.com
Søn 3. Aug 2008 03:15:23 PDT

Man kan abonnere på The Perl Review <http://www.theperlreview.com> - fire
nummer / år for USD 40, det er og en mulighet for å abonere på kun pdf for å
unngå den ganske stive portoen fra USA til Norge.

Hvis du er interessert, gjør brian d foy og undertegnede et forsøk med lokal
distribusjon, dvs at han sender meg noen nummere og jeg gir dem videre til
de som skal ha. Hvis du kan plukke dem opp i Oslo sentrum etter avtale med
meg eller på møtene til Oslo.pm, så ligger det an til en stykkpris på snaut
20 kroner.

Interessert? Send meg en epost,

Kai
Et HTML-vedlegg ble skilt ut...