[Oslo-aktive] Møtefrekvens

Lars Haugseth lars.haugseth at tinde.no
Tor 7. Jun 2007 01:36:16 PDT

On Thursday 07 June 2007 09:53:09 Marcus Ramberg wrote:

> Har meldt meg inn og stemt. Mye mulig origo har en enorm trafikk, og
> at dette på ingen måte er rails sin skyld, men for meg var det
> ubehaglig treigt å bruke. Synd egentlig, for må si at
> brukeropplevelsen ellers var veldig bra gjennomført.

Tja.

 "Sorry! You don't have access to this page. For å benytte alle dine
  rettigheter på Origo.no må du logge inn."

Blanding av norsk og engelsk.

Følger da denne linken: "I want to register myself as a new member!"

Kommer da til en side som sier kun dette:

 "Denne siden kunne vi ikke finne!

  Siden eksisterer ikke på Origo.no, kanskje fordi den har blitt slettet. Det
  er også mulig at noen har skrevet en lenke feil."

Så brukeropplevelsen er kanskje gjennomført, men ikke veldig bra.

--
Lars Haugseth