[Oslo-aktive] Møtefrekvens

Geir Aalberg geir at fandom.no
Tor 7. Jun 2007 01:07:29 PDT

On 7. Jun 2007, at 09:53, Marcus Ramberg wrote:

> Har meldt meg inn og stemt.

Hmm... virker som du har dobbeltstemme? Eller er det noen som ikke er
Origo-medlem som har stemt? Tror vi bør autorisere at folk er
medlemmer på listen ihvertfall.

> Mye mulig origo har en enorm trafikk, og
> at dette på ingen måte er rails sin skyld, men for meg var det
> ubehaglig treigt å bruke. Synd egentlig, for må si at
> brukeropplevelsen ellers var veldig bra gjennomført.

De vokser nok ganske raskt, siden dette er blitt kjøpt av A-pressen
for å integreres med deres nettaviser. Det var raskere for et par
dager siden, så det varer nok ikke lenge før det gjøres noen grep for
å skalere bedre.

-geir