[Oslo-aktive] Møtefrekvens

Geir Aalberg geir at fandom.no
Fre 20. Apr 2007 07:12:45 PDT

Som nevnt har det vært nevnt tidligere at det er dumt å legge møter til
første uka i måneden siden alle andre foreninger gjør det samme. Jeg noterer
at denne gangen har man i tillegg greid å innkalle til møte på samme dag som
Oslo Ruby User Group:

http://irb.no/

Tatt i betraktning at et gjennomsnittlig IRB-møte har ca 20+ deltagere,
flere inspirerende foredrag samt gratis øl og pizza (mens et møte i Oslo.pm
ofte består av å sitte alene på Dubliner og vente på at noen andre kanskje
kommer) synes jeg det er en lite smart ide å forsøke ta opp konkurransen med
disse.

Nå har jeg heller ikke sett noen email med program for neste møte (og på
websidene står det at siste møte var i desember) så for alt jeg vet er det
ikke noe møte likevel. Men i så fall burde man ikke kringkaste dette på
iCalender-feeden så jeg får det opp på mobilen og i kalenderne.

http://oslo.pm.org/

Hvis man absolutt skal ha en fast dag, hva med Tredje Torsdag i måneden
(tror den er ledig)? Eller kanskje bedre, vente med å innkalle til man 1)
har noe på programmet og 2) har sjekket at det ikke kolliderer med andre
populære arrangementer (fx Kjettersk Kjeller)?

-geir