[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Innkalling til stifting av Oslo Perl Mongers + Lightning Talks aften!

Trond Husø tr-huso at online.no
Tor 19. Okt 2006 04:31:08 PDT

Hei,

Synes Salve J. Nilsen og alle andre som må ha bidratt til
stiftelsesdokumentet har gjort en kjempejobb. Har imidlertid forslag til
endring:

Under Årsmøtet står det:
Forslag til vedtektsendringer må være styret i hende senest utgangen av
august for å kunne behandles på årsmøtet. Andre forslag som ønskes
behandlet, må være styret i hende senest 1 uke før møtet. Endringer i
vedtektene trer i kraft etter årsmøtet er slutt.

Jeg synes kanskje at vedtektsendringer bør stå som eget punkt. Ikke for
å være vanskelig, men i dette avsnittet er det to "datoer" å forholde
seg til: senest utgangen av august og 1 uke før møtet.
Det er litt mye informasjon i avsnittet og det kan bli litt forvirrende.

Gjorde noen søk på dette og ser at enkelte kjører vedtektsendringer som
eget punkt.

Kun et forslag.

mvh
Trond Husø