[Oslo-aktive] Perlworkshop.no - ny bruker

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tor 11. Mai 2006 09:01:46 PDT

Lars Bjørndal said:

> Hei
>
> Jeg får ikke registrert meg som ny bruker på <perlworkshop.no>. Jeg
> får beskjed om at det finnes en annen bruker som kunne være meg, og
> dene brukeren er nevøen min, Knut Arne Bjørndal.

Et mulig "feilkilde" er at du har vært på tidligere Perl-konferanser i
regi av den Europeiske Perl stiftelsen (f.eks. YAPC eller en tidligere
Perl Workshop).

Hvis det er tilfelle, så har du allerede et brukernavn og passord i
systemet, og trenger bare å logge deg inn for å registrere deg.

HÃ¥per dette hjelper! :)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen