[Oslo-aktive] Perlworkshop.no - ny bruker

Lars Bjørndal lars at handytech.no
Tor 11. Mai 2006 00:31:48 PDT

Hei

Jeg får ikke registrert meg som ny bruker på <perlworkshop.no>. Jeg
får beskjed om at det finnes en annen bruker som kunne være meg, og
dene brukeren er nevøen min, Knut Arne Bjørndal. For meg ser det ut
som systemet ikke godtar at to personer har samme etternavn... Kan
noen ordne opp i dette, så jeg får meldt meg på Perl-seminaret?

Hilsen Lars

P.s. Jeg er ikke på lista, så hvis noen vil svare, er det fint om jeg
får kopi. D.s.
--
Handy Tech Norge AS, v/Lars Bjørndal <lars at handytech.no>
Storetveitåsen 15, 5067 Bergen. Kontortelefon: 55 28 87 55,