[Oslo-aktive] Tema for høstens møter

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tir 25. Jul 2006 05:37:17 PDT

Hei!

Tenker det er lurt å begynne å forberede noen av høstens og vinterens
Oslo.pm-møter. Sosiale treff er iofs. greit, men det beste er jo
selvfølgelig å ha faglige tema.

Men for å få til det trenger vi frivillige!

Hvis du kunne tenke deg å fortelle om noe noe du holder på med (om det
skal være avansert bruk av et rammeverk, snedige triks for bruk av
bestemte XML-teknologier eller en introduksjon til en Perl-modul du
nettopp har lagt ut på CPAN), så gi lyd fra deg.

Vi har møter følgende onsdager:

   2. August (neste uke!)
   6. September
   4. Oktober
   1. November
   6. Desember
   3. Januar

Jeg foreslår at vi allerede setter av 1. November til en "Lightning
talks" kveld, der hvem som helst kan møe opp og ha et svært kort (5-10
min) foredrag om sitt favoritt-tema (kjempemorsomt, og svært godt egnet
å prøve å holde foredrag om man ikke føler seg godt øvet i slikt.)

Jeg tenker å holde et CPAN introduksjons-foredrag for nybegynnere i
løpet av høsten.

Noen andre som ønsker å ta utfordringen? :)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen