[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Oslo.pm logo

Lars Haugseth lars.haugseth at tinde.no
Man 9. Jan 2006 06:13:02 PST

On Monday 09 January 2006 14:24, Salve J Nilsen wrote:

> Er det noen som har lekt litt med denne tanken i romjula? Det er _ingen_
> som har gitt lyd fra seg, så ting ser litt dårlig ut. :-(

Jeg har en idé til logo, men trenger hjelp fra noen som kan tegne til å evt. å
realisere den, dersom den er god nok.

Idéen er meget enkel: et vikingskip med kamelhode istedenfor dragehode i
baugen.

Det kan være en utfordring å synliggjøre poenget i en liten logo, men har noen
lyst til å prøve seg?

--
Lars Haugseth