[Oslo-aktive] [Oslo.pm] Desembermøtet i kveld!

Geir Aalberg geir at fandom.no
Ons 6. Des 2006 04:23:22 PST

On 6. Dec 2006, at 11:06, Salve J Nilsen wrote:

> Det blir ikke noe faglig program - men vi kommer til å diskutere
> hva vi
> skal gjøre i Oslo.pm i 2007, i tillegg til å fordele verv blandt de
> som
> er i styret.

Jeg skal ha eksamen i morgen og har tatt meg fri for å lese. Siden
naboene bråker som et helvete med oppussing blir jeg nødt til å ta
kvelden til hjelp.

Hvis dere skal fordele noen oppgaver til meg får det nesten bli noen
pr/reklamerelaterte greier. Andre ting kan bli vanskelig å få tid til
ved siden av studier.

-geir