[Oslo-aktive] [pm_groups] Business cards, etc. I'm now taking orders from other groups. (fwd)

Dag Asheim dash at linpro.no
Søn 20. Nov 2005 23:45:17 PST

Salve J Nilsen <sjn+oslo.pm at pvv.org> writes:

> Hei!
>
> Omaha.pm har laget et sett av visittkort o.l. for markedsføring av
> foreningen sin... Er den tanken noe for oss? (Oslo.pm kort altså, ikke
> konferanse-kort som vi allerede har.)

Min "gut feeling" om dette, er at vi kan klare oss med konferanse-
kortene frem til konferansen (eller de går tomme).  Jeg synes det blir
litt rart å dele ut to slike kort til perl-interesserte jeg treffer i
tiden fremover, og jeg regner med at vi klarer å linke såpass mellom
konferansesidene og foreningssidene at oppegående personer klarer å
navigere mellom dem.

--
Dag