Re: [Oslo-aktive] Arbeidsmøter for NPW?

Geir Aalberg geir at fandom.no
Lør 19. Nov 2005 03:17:01 PST

Passer dårlig for meg, siden jeg skal presentere semesteroppgaven på
blindern på tirsdag og må forberede dette (INF3330, som omhandler
scripting i Perl og Python).

Derimot er det fint om noen kunne formidle en bunke NPW-visittkort som
jeg kan dele ut på tirsdag, siden det bør være mange potensielle
deltagere der. Enkleste ville vært om Lars kunne vært mellommann og
tatt de med på jobben på mandag.

-geir