RE: [Oslo-aktive] [Oslo.pm] digi.no: "Trangt nåløye for Perl-utviklere"

Bjørn Furuknap furu at lit.no
Ons 13. Jul 2005 09:34:07 PDT

> Prosjekter/tiltak som kan være med å sette Perl på dagsorden og/eller
> være med å utvikle et bredere (og kanskje dypere) Perl-miljø
> er i aller
> høyeste grad aktuelle. En konferanse eller lignende like så.

Om det er ønskelig kan jeg gjerne ta et nytt kveldsseminar om Perl i
.net-miljø, for eksempel. Jeg har skrevet en del prosjekter i perlnet nå, og
selv om det ikke blir helt det samme som 'ren perl' så kan det kanskje være
interessant for noen likevel?

Hvis f.eks. onsite kunne sponset utleie av et kursrom hos dere eller andre
steder, pluss noe frukt og kaffe elns, så kunne vi kombinert dette med andre
temaer som er i vinden?

Bjørn